Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

127. Czwartek Social Media w Warszawie - 13 urodziny Czwartków!

127. Czwartek Social Media w Warszawie - 13 urodziny Czwartków!
📅 Data: czwartek, 16 maja 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:30

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem (pokaż na mapie)

💲 Wstęp wolny, udział wiąże się z kosztem zamówienia jedzenia/picia

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama
⚡Czwartkowicze!⚡
Zapraszamy na 13-te urodziny Czwartków Social Media!

Będą prezentacje i różne atrakcje, które zapewniają nam sponsorzy, a są nimi:
🔵 Texet Poland
🔵 Sotrender
🔵 Labcon - relevant stories
🔵 Lenslist

Kto wystąpi na Czwartku urodzinowym?

🔵 1. Michał Górecki
Temat: 10 rzeczy w social media, które się nie udały (choć w nie wierzyliśmy).
Opis: Początki social media to czas dość romantyczny - mieliśmy nadzieję na wielkie zmiany, ku lepszemu. Co z tych rzeczy pozostało tylko mrzonką?
Bio: Pracował na wszystkich wierzchołkach mitycznego kwadratu przyległego do SoMe: Jako przedstawiciel agencji (strateg w Heurece/VML), własnego biznesu (Koszulkowo), klienta (dyrektor e-commerce) i w końcu twórca internetowy od prawie 20 lat. Dziś współtworzy projekt związany z AI. Fascynuje się Social Mediami od czasów Irca i Usenetu 😉

🔵 2. Jan Zając, Founder, CEO Sotrender
Temat: Kiedyś było jakoś fajniej? Dane z 13 lat polskiego marketingu w social media.
Był 2011, było nas jedenaścioro, mieszkaliśmy w jeziorze. Instagrama jeszcze nie było, reklam w social media też nie. Każdy fanpejdż bił rekordy zaangażowania, zwłaszcza jak rozdał kubki. Farmy fanów kupowano, sprzedawano i zachwalano na konferencjach. Agencje dzieliły się na ATLowe, BTLowe i social media. Klienci płacili faktury po 180 dniach, chyba że wcześniej zbankrutowali. I nikt nie narzekał...
Ale czy na pewno kiedyś było jakoś fajniej?
Czwartki mają 13 lat, prawie tyle samo co polski marketing w social media. Z tej okazji wyciągnę dane z najgłębszych serwerów Sotrendera i pokaże czy na pewno coś się zmieniło. Odpowiem też na odwieczne pytanie: "Czy Facebook umiera?". Będzie trochę liczb i szczypta soszjalnostalgii...
Bio Jana: Od 13 lat analizuje i bada zasięgi, zaangażowanie i konwersje w social media. Doktor psychologii społecznej, badacz i przedsiębiorca. Współtwórca Sotrendera, który od 2011 pomógł 4 tysiącom social media managerów w raportowaniu działań organicznych i płatnych.

🔵 3. Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy Labcon i Gabriela Łacińska, Senior Social Media Managerka Labcon
Temat: Wycisnąć event jak cytrynkę, czyli synergia działań Advocacy w praktyce.
Opis tematu: Co daje marce Advocacy oraz dlaczego choć social media, influencer marketing i PR mogą działać oddzielnie, to lepiej prowadzić je razem? Podczas prezentacji weźmiemy na warsztat event marki beauty i podzielimy się sprawdzonymi tipami, jak sprawić, że będzie on żył dłużej, niż kilka godzin.

🔵 4. Maciej Budzich, Mediafun.pl
Temat: Schematy i mechanizmy w branży influ i social media - subiektywne wnioski i rozkminy po kilkunastu latach obserwacji.
Bio: Maciek Budzich - autor bloga o mediach, marketingu i internecie – mediafun.pl. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego, co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki.
Od kilku lat organizuje wędrówki między lodowcami w magicznych zakątkach Islandii, w ramach #projektislandia.

Zapraszamy na Czwartek, spotkanie jak zwykle jest DARMOWE i nie jest wymagana rejestracja.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".

Organizator: Michał Sławiński
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę